piątek, 14 marca 2014

zaradnematki.com



Jak tam trafiłam? 
Weszłam na jakąś stronę, potem nacisnęłam coś, kliknęłam tam i znalazłam się tu - czyli na stronie Zaradne Matki.

Dlaczego chce dołączyć?
Bo przecież po to piszę prawda? 
By ktoś to kiedyś przeczytał...
I chciałabym by to było duże grono.
Bo jak bym chciała być anonimowa to bym sobie w zeszycie skrobała, a nie tu.

Przejrzałam tak szybciutko tematy o których tam piszą i jestem bardzo ciekawa czy po szczegółowym przeczytaniu nie których będą tak ciekawe jak się zapowiadają :)
Przyznam się szczerzę, że czas na czytanie mam wieczorem i to nie zawsze, ale nie mogę się doczekać, aż przysiądę przed laptopem i zagłębie się tam :)

Jeśli jesteś blogującą mamą - zapraszam dołącz do Nas:


Co możesz znaleźć na stronie zaradnych matek?

Ciekawe propozycję książek, które czytają mamy i polecają innym, przepisy kulinarne, są tam matki pracujące i matki samotne. Znajdziesz tam też miejsce gdzie możesz zapytać i poradzić się innych mam.

Co mogła bym jeszcze napisać o stronie?

Napewno polecam i zachęcam do odwiedzenia. :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się "mój kawałek podłogi" zostaw coś po sobie :)